Assistent til eksportafdelingen i Løsning

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Jobbet


Som Assistent i eksportafdelingen bliver du en del af en spændende hverdag, med et stort ansvar. Dine arbejdsopgaver kommer blandt andet til at omfatte kontakt til transportører, andre eksterne leverandører og slutbrugere, ordrebehandling, administrative opgaver samt Ad-hoc opgaver.
Du bliver en del af et lille team med en stor kontaktflade, hvor frihed under ansvar og højt til loftet, er nogle af nøgleordene.

Din profil

For at du kan lykkes i rollen, er det vigtigt, at du kommer med relevant erfaring fra en lignende ansættelse inden for logistik, eksport for eksempel spedition. Har du en Speditøruddannelse, er det et plus.

Du tager ansvar for egne opgave men er ikke bleg for at give en hånd med hos kollegaerne. Du skal kunne træffe selvstændige beslutninger, som har stor betydning for hele forretningen. Med dit gode humør og store drive, går du til opgaverne med nysgerrighed og interesse. Du er ivrig efter at gøre en forskel og vil gerne være med til at optimere processer og fremtidens arbejdsgange.

Din introduktion til virksomheden og arbejdsopgaverne vil foregå via sidemandsoplæring, og du vil refererer til virksomhedens Warehouse Manager.

Du trives i en administrativ rolle, hvor håndtering af mange dokumenter og data er en naturlig del af din hverdag. Du er ansvarlig og kompetent inden for dit felt og har evnen til at skabe relationer.

For at lykkes i rollen forventer vi, at du:

  • Har erfaring med international dokumenthåndtering
  • Er nysgerrig, tager initiativ og IT kyndig
  • Kan tale engelsk - tysk er et kæmpe plus
  • Arbejder struktureret og resultatorienteret
  • Kan starte hurtigst muligt og arbejde fuldtid frem til 20. august 2023

Derudover er det en fordel, hvis du har kendskab til IT systemet, C5.

Arbejdstid og løn

Din arbejdstid ligger mandag til fredag inden for almindelig kontortid.

Der er tale om et vikariat frem til 20. august med mulighed for fastansættelse.

Løn efter kvalifikationer.

Da vi ønsker at finde en kandidat med mulighed for en hurtig opstart, vil vi løbende afholde samtaler. Vi anbefaler dig derfor at søge jobbet allerede i dag. Vedhæft gerne dit CV.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hedensted Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

MOMENT A/S, Vester Farimagsgade, 1606 København V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 07-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://mit.moment.dk/jobopslag/vis?no=184700&pk_vid=5e85347cbe3a6775168562709219fd84

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5845571

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet