Økonomimedarbejder – økonomichefens højre hånd

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du med på en grøn vækstrejse, når der indføres store nationale pantsystemer rundt om i verden? Brænder du for økonomi, løn og HR-administration, og trives med et selvstændigt fuldtidsjob i tæt samarbejde med ledelsen? Så har vi jobbet til dig.

Den grønne omstilling er for alvor kommet på dagsordenen i store dele af den vestlige verden, og det giver travlhed – også hos en af de førende globale leverandører af industrielle optællingsmaskiner (HLZ) til sortering af drikkevareemballager, Anker Andersen A/S.

Anker Andersen A/S har i de seneste par år oplevet en stadig stigende vækst, og med endnu et stort projekt i hus er der brug for flere stærke kompetencer. Vi skal blandt andet bruge en erfaren økonomimedarbejder, der kan fungere som økonomichefens højre hånd.

Flad organisation og de bedste kolleger i verden

Hos Anker Andersen A/S arbejder og vinder vi sammen. Teamwork er et nøgleord, og organisationen er flad – der er ikke langt fra ide til handling. Kunden er altid i centrum, hvorfor ordentlighed og ordholdenhed er helt ufravigelige kerneværdier, og med snilde, know-how og en løsningsorienteret tilgang får vi sammen løst selv de svære opgaver.

På alle niveauer af organisationen arbejder kolleger hårdt, kompetent og dybt professionelt for at fastholde Anker Andersen A/S’ førerposition på markedet. Vores økonomiske, tekniske og kommercielle resultater hviler i høj grad på en grundlæggende vilje til at forblive markedets kreative og innovative pioner.

Det betyder dog ikke, at vi ikke også kan have det sjovt sammen. Omgangstonen er uformel, og sociale sammenkomster – store som små – er helt naturlige. Er du for eksempel en haj ved et poolbord, og tør du udfordre vores CEO, Anders Topp Daugaard, til en dyst i pausen, vil du føle dig helt hjemme.

Har du styr på økonomien?

Som økonomimedarbejder får du ansvaret for:

  • Kreditorer og debitorer
  • Dagligt bogholderi
  • Afstemninger og moms
  • Lønadministration for alle medarbejdere
  • HR-relaterede opgaver
  • Ad hoc-opgaver

Hvem er du?

Vi forventer, at du har en relevant økonomisk uddannelse, og at du har erfaring fra en lignende stilling. Du har erfaring med ERP-systemer, gerne Business Central, og lønsystemer (helst Lessor PM) og er en erfaren bruger af Office-pakken. Desuden kan du kommunikere på dansk og engelsk i både skrift og tale.

Det er vigtigt at du har gode kommunikationsevner, er positiv og udadvendt, og kan begå dig på alle niveauer i organisationen. Som person er du selvstændig og analytisk med god talforståelse og kan håndtere mange bolde i luften på en gang. 

Helt praktisk inden du søger

Hvis du sammen med Anker Andersen A/S vil være med til at gøre en forskel i den grønne omstilling og samtidig får ny energi af, at vi forfølger et stort vækstpotentiale, så skal du melde dig på banen.

Vi forhandler løn og ansættelsesvilkår ud fra din erfaring og dine kvalifikationer. Men du kan regne med, at pensionsordning og sundhedsforsikring er en del af de faste personalegoder.

Har du brug for mere information om jobbet, konkrete opgaver eller om Anker Andersen A/S, så kontakt Aksel Uglvig Jensen fra Skelmose på tlf. 40 84 01 33.

Når du er klar, kan du sende ansøgning og relevante bilag til ham her.

Ansøgninger vil blive behandlet løbende, med henblik på tiltrædelse hurtigst muligt.

Anker Andersen A/S er en virksomhed, etableret i 1945, med ca. 60 ansatte, der er beliggende i Ølholm ved Vejle. Vi har en global førerposition, når det kommer til udvikling, produktion og servicering af komplekse højhastighedstælleanlæg. Vores anlæg bruges til optælling og sortering af tomme drikkevareemballager af plastik (PET), glas eller metal. Vi er stolte over vores aktive bidrag til en effektiv håndtering af de enorme mængder af tomme drikkevareemballager, som rundt om i verden udgør et massivt miljøproblem.  

Læs i øvrigt mere om vores virksomhed her: www.anker-andersen.com.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hedensted Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Skelmose ApS, Porsholtparken, 6740 Bramming

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 24-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://landing.webcrm.com/Start.aspx?aem=gimuuakiaekqeakegqkaiekaoeokiagoc

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5862208

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet