BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du rollemodellen, der går forrest, og vil du sikre, at alle beboere får omsorgsfuld pleje og det bedste forløb? Så vil vi gerne have dig med på holdet på Nedergården Plejehjem.
Om jobbet og opgaverneVores gode kollega går på efterløn. Vi søger derfor en ny kollega til at hjælpe os 32 timer om ugen - måske det er dig? Arbejdstiden er fortrinsvis dagvagt, men med ønske om fleksibilitet.
Du kommer til at indgå i plejen og sammen med dine kollegaer give vores beboere omsorg, støtte og rådgivning. Vores beboere fortjener en god og meningsfuld hverdag, og den skal du være med til at skabe sammen med dem og dine kollegaer.
Vi ønsker at videreudvikle Nedergården Plejehjem. Du skal derfor gerne gå forrest og være med til at sikre udvikling og kvalitet, ligesom du skal understøtte dine kollegaer i deres faglige udvikling, så vi sammen bliver endnu dygtigere.
Vores forventninger til digAt du skal kunne lide at arbejde med mennesker giver helt sig selv. Det er vigtigt, at du kan navigere i en foranderlig hverdag og prioritere dine opgaver. Til gengæld får du en rigtig spændende arbejdsdag og dygtige kollegaer, der bakker dig op.
Der er nødvendigt at:
- Du er uddannet social- og sundhedsassistent eller social- og sundhedshjælper.
- Dokumentationspraksis og kvalitetssikring er en helt naturlig del af opgaveløsningen for dig.
- Du kan arbejde tre weekender på otte uger.
- Du er imødekommende og professionel både over for borgere, deres pårørende, kollegaer og samarbejdspartnere.
- Du har en stærk faglig stolthed, og det ligger dig naturligt at være rollemodel og vidensdele med dine kollegaer, så vi hele tiden bliver bedre.
Det er en fordel, hvis:
- Du har kendskab til Cura, som vi dokumenterer i.
- Du allerede har viden om demens.
På Nedergården Plejehjem får du gode kollegaer, og vi har de sødeste beboere. Du kommer til at indgå i et team med faste kollegaer, hvor der plads til sparring og grin. Vi samarbejder med bl.a. fysioterapeuter, diætister og demensteamet. Kollegaer, der alle bruger deres ekspertise, til at give vores beboere endnu mere glæde i hverdagen. Fordi vi samarbejder, kan vi også give plejehjemmets beboere det bedste forløb og den bedste hjælp.
Vi har mentor ordning der betyder, at du får tilknyttet en fast mentor, i forbindelse med oplæring. Derudover har vi et godt og inspirerende arbejdsmiljø med gode muligheder for faglig udvikling.
Vi arbejder med fleksibel arbejdsplanlægning, så du er med til at bestemme, hvordan du arbejder.
Løn og ansættelsesvilkårLøn og ansættelse efter gældende overenskomst, med mulighed for at forhandle kvalifikations- og funktionsløn.
Har du spørgsmål
Yderligere oplysninger kan fås hos leder Karin Gregersen på tlf. 40 76 99 21 eller planlægger Tina Frederiksen på tlf. 29 13 99 62.
AnsøgningAnsøgningsfrist er den 1. marts 2024.
Samtaler afholdes løbende. Når den rette kandidat er fundet, vil opslaget blive fjernet.
Om osVærdierne i Hedensted Kommune er ansvar, dialog og udvikling.
Vi tager ansvar for opgaveløsningen til gavn for borgerne. Vi gør det ved dialog med borgerne og kollegaer på tværs i organisationen, og vi ved, at vi hele tiden må udvikle os for at kunne lykkes. Det kræver nogle gange risikovillighed, og det er vi helt med på.
I Hedensted Kommune arbejder vi i høj grad ud fra borgerperspektivet, hvor kerneopgaven for Social Omsorg er, at det enkelte menneske får omsorg, støtte og rådgivning, der gør at borgeren løbende udvikler sig til at kunne klare sig bedre og mere selv. Derfor arbejder vi ud fra fem pejlemærker med borgerens oplevelse i centrum. Du finder pejlemærkerne her https://www.hedensted.dk/media/5163845/Pejlemaerker.pdf.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hedensted Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (32-32 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Hedensted Kommune, Kirkegade, 1, 7171 Uldum
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 01-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5988460