Bliv lagermedarbejder hos JYSK og vær en del af en global boligkæde

Profilbillede
dato

Hvis du leder efter et job i en professionel og moderne virksomhed, der prioriterer medarbejdernes trivsel og udvikling, så har vi et spændende tilbud til dig.

Vores kunde JYSK søger energiske medarbejdere til et Try & Hire-program i deres "online"-afdeling. Som lagermedarbejder i online-afdelingen pakker og sender du de varer, som kunderne har købt i webshoppen, afsted hurtigst muligt. Pakningen foregår både manuelt og med robotter.

Lyder ovenstående som noget for dig, og ønsker du at blive en del af en global boligkæde, så synes vi, at du skal læse videre.
JYSKs distributionscenter i Uldum er Nordens største fuldautomatiske lager. Her kommer ”safety first” – så din arbejdsdag kan foregå i gode og trygge rammer.

Dine primære arbejdsopgaver:

• Du har ansvaret for at plukke og pakke mindre produkter
• Du gør brug af scanner
• Du kører på trolley
• Du udfører diverse ad hoc-opgaver

Dig som person:

• Du er arbejdsom og har øje for detaljen
• Du er en teamplayer
• Du er mødestabil og fleksibel i forhold til at skulle give en hjælpende hånd i andre afdelinger
randstad tilbyder

• Try & Hire-forløb
• 163,85 kr./t. + overenskomstmæssige tillæg
• Attraktiv kantineordning
• Nathold: søndag kl. 22.15-06.00, mandag-torsdag 22:30-06:00

Ansættelsesdato:
• Hurtigst muligt eller efter aftale.

Hvis du er klar på at løfte lagerarbejde til nye højder og have det sjovt, mens du gør det, så send din ansøgning og dit CV ved at trykke på ”ansøg nu”. Vi afholder samtaler løbende, og alle henvendelser behandles fortroligt.

Næste trin i rekrutteringsprocessen:

Når du har søgt stillingen, modtager du en invitation til et interview med vores virtuelle assistent Hubert. Dette interview tager cirka 10 minutter, men der er ingen tidsbegrænsning, så du kan besvare spørgsmålene i dit eget tempo. Interviewet foregår via en chat, hvor du skriftligt besvarer spørgsmålene.

Invitationen fra Hubert sendes fra e-mailadressen hubert@hubert.ai og fremsendes, efter du har sendt din ansøgning. Vi beder dig fuldføre interviewet inden for 48 timer, hvorefter en Randstad-konsulent vil gennemgå din ansøgning samt din dialog med Hubert.

Om randstad:

Randstad er verdens største HR-udbyder og ‘partner for talent’. Vi giver lige muligheder til alle uanset baggrund og hjælper kandidater med at forblive relevante på et hastigt skiftende arbejdsmarked. Vi tror på et inkluderende arbejdsmarked, hvor alle kan være sig selv og føle sig velkomne.

Vores markedsindsigt og store kendskab til arbejdsmarkedet hjælper virksomheder med at opbygge en kvalificeret, mangfoldig og fleksibel arbejdsstyrke, og vi støtter mennesker og virksomheder i at nå deres fulde potentiale. Det er det, vi er her for, og det er det, der motiverer os hver dag.

Randstad DK er en del af den internationale Randstad Group. Vi formidler dagligt arbejde til over 600.000 mennesker verden over og er førende inden for rekruttering, karriererådgivning og fleksibel arbejdskraft i Danmark, med afdelinger i København, Aarhus, Aalborg og Kolding.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hedensted Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

RANDSTAD A/S, Kokholm, 6000 Kolding

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-11-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6127172

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet